הילה כדורי

מלווה נשים בזמנים מאתגרים בחיים. טיפול רגשי ועבודה עם הגוף

מלווה נשים בזמנים מאתגרים בחיים בטיפול רגשי המשלב שיחות ועבודה עם הגוף. הגישה על פיה אני עובדת מבוססת על השילוב המיוחד והעוצמתי בין גוף לנפש, ועל היכולת שלנו כאנשים להתפתח, להתחזק ולרפא את עצמנו פיזית ורגשית בכל שלב בחיינו וגם בתקופות הקשות והמאתגרות שבהם. 

קצת עליי:  נעים להכיר,אני הילה כדורי, אוהבת לקחת חלק בחייהן של נשים וללוות אותן במסע שלהן בתקופות בהן הן זקוקות לתמיכה ולליווי. אני מלווה נשים בתקופות של משבר, קושי או התמודדות עם כאב ועוזרת להן בעזרת שיחה קשובה ועבודה עם הגוף להתחבר למקורות של החכמה הפנימית והכוחות שלהן.

התהליך מחזק את היכולת של נשים להתמודד בצורה טובה עם העולם הרגשי שלהן, עם מערכות היחסים שלהן, לחזק את הביטחון והדימוי העצמי, ללמוד לסמוך על עצמן ועל הבחירות שלהן, לאהוב ולכבד את עצמן, את חייהן ואת גופן. האהבה שלי למפגש אישי, לאפשרות לגעת, להקשיב, לצלול לעומק הרגשות, להגיע להבנות משמעותיות ולהשתמש בהן כדי לגדול תמיד הייתה חלק ממני. תמיד נמשכתי להקשיב לאנשים, לשמוע את המחשבות העמוקות שלהם, להקשיב לפחדים ולכאבים שלהם ולעזור להם למצוא, לפעמים מתוך האפלה, את הדרך שלהם.

התחלתי את דרכי המקצועית כמרפאה בעיסוק בתחום בריאות הנפש, בהמשך התוודעתי לשיטות העוסקות בקשר ההדוק בין גוף ונפש (שיטת גרינברג, גישת פנטריי). עולם קסום ומרתק שאני מתרגשת לגלות עוד ועוד על הכוח הטמון בו לחולל שינוי, ריפוי וצמיחה אישית. אני חיה ועובדת ברעננה, נשואה ואם לשלוש בנות מקסימות, מורות לחיבור ללב, לקשר, להקשבה ולחיים עצמם… אשמח להיות לעזר גם עבורך.

הילה כדורי

בואי נדבר

שיחה קצרה של עד 45 דקות על מה שמטריד אותך עכשיו, 

דברי על מה שיושב לך עכשיו על הלב, תוציאי הכל החוצה,

 אוכל לכוון, לתת טיפים או להציע עזרה מקצועית, אל תישארי לבד

 דברי איתי 🙂

עלות : 59 ש"ח

בואי ניפגש

פגישה ראשונה של שעה באופן פרטני או בזום,

פגישה של היכרות, התחלת תהליך טיפולי / אימוני בנוגע לנושא שמאתגר אותך. גם לך מגיע שיעזרו לך ויהיו שם בשבילך. בואי לעזור לעצמך לצאת מהאתגר שאת חווה ולהתקדם הלאה במסע שלך. 

*הנחה לפגישה ראשונה – 20% ממחיר פגישה רגילה (350ש"ח)

עלות פגישה ראשונה – 280 ש"ח