יובל יעקובי

מלווה אישית - יחסים עם עצמך

לפעמים לא הכל ברור, את שואלת את עצמך מה קורה איתך, מה עובר עלייך, את לא מצליחה לשים את האצבע על הדבר הזה שצריך לעבוד עליו, את יודעת שיש משהו, אבל זה מעורפל, הכל קשה, הכל בעייתי, אין אוויר, אין זמן באמת לעצמי, את מרגישה שאת צריכה תמיכה ועזרה ובהירות כדי להבין מה עובר עלייך עכשיו. אני פה בדיוק בשביל זה, עברתי כל כך הרבה תקופות של חוסר בהירות ודיוק עם עצמי, אני יכולה לעזור לך ולזקק לך את מה שקורה ולתמוך בך בתקופה הזו. אני מחכה לך:)

נעים מאוד, אני יובל יעקובי – מלווה נשים במפגש עם רוחניות ויציאה לאור. אני מתגוררת בניו ג׳רזי ארצות הברית עם בעלי ושלושת ילדינו, ופה צועדת עם נשים מסביב לעולם בדרך השליחות וההגשמה שלהן. מורה ותלמידה של כח המשיכה כבר שנים, משלבת לימודי עבודה אנרגטית (כגון השער ואקסס בארס) יחד עם כלים פרקטים – בכדי להוציא לאור יחד איתך את הצעד הבא שלך.

חיבורים היא בעצם מילת המפתח- זה מי שאני ומה שאני עושה. ״אל תוותרי על החלומות שלך, וותרי על הדרך שבה הם אמורים להתגשם״ וכך מתחיל הקסם.

רוצה לדבר?

שיחה קצר של עד 45 דקות על מה שמטריד  אותך כרגע בנושא יחסים .

אני מחכה לך 🙂

עלות: 59 ש"ח

ליווי אישי חודשי

ליווי אישי שכולל שיחות/סמסים/ זום למשך חודש על הנושא שמטריד אותך וזקוקה לליוי ותמיכה ממי שכבר היתה שם ויודעת איך זה מרגיש ויכולה לעזור לך.  אל תישארי לבד אני פה עבורך:)

עלות : 220 ש"ח לחודש