טל אבינר

פסיכותרפיסטית גופנית, מלווה ותומכת בנשים בתהליך של קבלה וחמלה עצמית.

אישה יקרה, אם את מרגישה כבר תקופה שמשהו לא עובד נכון עבורך, שלא כך חלמת שיראו חייך, שמשהו בתוכך מבקש שינוי ולצד הרצון לשינוי קיים גם פחד גדול – דעי שאת לא לבד. אני פוגשת בקליניקה נשים רבות עייפות, כואבות, שמסתובבות עם תחושת ביקורת עצמית, נשים שבתוך מסע החיים שכחו מי הן ולמה הן זקוקות, נשים שמתקשות או מפחדות להקשיב לקול הפנימי שלהם.

בקליניקה אני מלווה נשים בתהליך של חזרה אל עצמן, בהזכרות מחודשת בכוחות, ברצונות ובקול הפנימי שלהן. הטיפול מתבצע דרך שיחה, הקשבה ונתינת מרחב מלא חמלה לכל החלקים שבך אשר מבקשים מקום, לרגשות שלך, לתחושות ולמסרים שהגוף מעביר לך. אני משתמשת במגוון כלים מעולם הפסיכותרפיה הגופנית, ההתמקדות (Focusing) וטיפול ממוקד חמלה.

אני בת 49, אמא לארבעה בוגרים, מתגוררת במושב חצבה שנמצא בערבה היפיפייה, משתדלת לחיות את חיי בהקשבה פנימית ובהתפתחות מתמדת, מחוברת לטבע ומתרגשת להיות במסע החיים הזה על כל השמחות והאתגרים שהוא מביא עימו. אני מאמינה בכל ליבי ביכולות הריפוי שטמונים בכל אחת ואחד מאיתנו. אני מביאה איתי אל המפגש איכויות של חמלה, הכלה, הקשבה והרבה רכות. מזמינה אותך לפנות אליי – נעים יותר לצעוד במסע החיים בתחושה שאת מלווה בלב תומך ובעיניים שרואות את הטוב שבך. נעים יותר לצעוד יחד.

בואי נדבר

שיחה קצרה של עד 45 דקות על מה שמטריד אותך עכשיו, 

דברי על מה שיושב לך עכשיו על הלב, תוציאי הכל החוצה,

 אוכל לכוון, לתת טיפים או להציע עזרה מקצועית, אל תישארי לבד

 דברי איתי 🙂

עלות : 59 ש"ח

בואי ניפגש

פגישה ראשונה של שעה באופן פרטני או בזום,

פגישה של היכרות, התחלת תהליך טיפולי / אימוני בנוגע לנושא שמאתגר אותך. גם לך מגיע שיעזרו לך ויהיו שם בשבילך. בואי לעזור לעצמך לצאת מהאתגר שאת חווה ולהתקדם הלאה במסע שלך. 

*הנחה לפגישה ראשונה – 20% ממחיר פגישה רגילה (300ש"ח)

עלות פגישה ראשונה – 240 ש"ח