סבטה עזריאל

מטפלת, מנחה נשים בתהליכי חיבור וקבלה עצמית

ההתמחות שלי בטיפול היא במערכות יחסים, והסוד הלא כל כך כמוס מבחינתי, הוא שמערכת היחסים המרכזית החשובה ביותר, זאת שמאפשרת לנו לצמוח, וזאת שתוקעת לנו מקלות בגלגלים – היא כמובן עם עצמנו. לתפיסתי ביקורת, שיפוט עצמי וקונפליקט פנימי גוזלים מאיתנו את מירב החיוניות. באמצעות כלי האניאגרם והדיאלוג הפנימי מתאפשר לנו להבין את עצמנו לעומק. להבין למה אנחנו נתקעות על אותם פחדים, מייצרות אותן תבניות של יחסים, אף על פי שברור לנו שזה לא לטובתנו. בתהליך האימוני ההבנה הזאת מתרגמת לפעולה אחרת, לטפרנספורמציה.  

נולדתי בבריה"מ לשעבר ובשנת 1991 עליתי עם משפחתי לארץ. זה היה רק תחילת המסע בשבילי, למעשה היגרתי עוד פעמיים בבגרותי ולסיום סיומת – חזרתי לארץ, שזאת כמובן התאקלמות בפני עצמה. במקצועי אני בימאית תיאטרון וגם מאמנת אישית. מבחינתי בשתי הזירות האלה אני חוקרת שאלות של זהות ואנושיות. מי אנחנו? ממה אנחנו מופעלים? מה זה הדבר המשונה הזה "מערכות יחסים"? ואם כבר מערכות יחסים, אני בת זוג של ליאור, אמא של זהר (בן 2) ו"בתזוג של אבא" לנגה (בת 10) ואנחנו גרים בתל אביב.

בואי נדבר

שיחה קצרה של עד 45 דקות על מה שמטריד אותך עכשיו, 

דברי על מה שיושב לך עכשיו על הלב, תוציאי הכל החוצה,

 אוכל לכוון, לתת טיפים או להציע עזרה מקצועית, אל תישארי לבד

 דברי איתי 🙂

עלות : 59 ש"ח

בואי ניפגש

פגישה ראשונה של שעה באופן פרטני או בזום,

פגישה של היכרות, התחלת תהליך טיפולי / אימוני בנוגע לנושא שמאתגר אותך. גם לך מגיע שיעזרו לך ויהיו שם בשבילך. בואי לעזור לעצמך לצאת מהאתגר שאת חווה ולהתקדם הלאה במסע שלך. 

*הנחה לפגישה ראשונה – 20% ממחיר פגישה רגילה (250ש"ח)

עלות פגישה ראשונה – 200 ש"ח