סבטה עזריאל

מלווה אישית - קשיים בחזרה לארץ - אחרי רילוקשיין

בשנת 2013 עזבתי את הארץ לטובת לימודים בחו"ל. רק אחרי שעשיתי את המהלך הזה התחלתי לחבר נקודות ולהבין את החוויות של ההורים שלי, כשלקחו אותי ואת אחותי ועזבו הכל כדי להעלות לארץ. חווית החיים בחו"ל מורכבת ומלאה עניין והגשמה אבל גם בדידות, תסכול, געגועים. הקשיים משתנים, אבל לא מתמעטים. אם את מתומדדת עם תהליך כזה אני יכולה להציע לך גם אוזן קשבת אבל גם עצות פרקטיות שנצברו מניסיון. 

קצת עליי: נולדתי בבריה"מ לשעבר ובשנת 1991 עליתי עם משפחתי לארץ. זה היה רק תחילת המסע בשבילי, למעשה היגרתי עוד פעמיים בבגרותי ולסיום סיומת – חזרתי לארץ, שזאת כמובן התאקלמות בפני עצמה. במקצועי אני בימאית תיאטרון וגם מאמנת אישית. מבחינתי בשתי הזירות האלה אני חוקרת שאלות של זהות ואנושיות. מי אנחנו? ממה אנחנו מופעלים? מה זה הדבר המשונה הזה "מערכות יחסים"? ואם כבר מערכות יחסים, אני בת זוג של ליאור, אמא של זהר (בן 2) ו"בתזוג של אבא" לנגה (בת 10) ואנחנו גרים בתל אביב. 

רוצה לדבר?

שיחה קצר של עד 45 דקות על מה שמטריד  אותך כרגע.

אני מחכה לך 🙂

עלות: 59 ש"ח

ליווי אישי חודשי

ליווי אישי שכולל שיחות/סמסים/ זום למשך חודש על הנושא שמטריד אותך וזקוקה לליוי ותמיכה ממי שכבר היתה שם ויודעת איך זה מרגיש ויכולה לעזור לך.  אל תישארי לבד אני פה עבורך:)

עלות : 220 ש"ח לחודש