אירית שטרית

מלווה אישית ומאמנת לחיים מלאים יותר

אני מלווה אישית ומאמנת לחיים מלאים יותר. מה שמנחה אותי בחיים זה המשפט "את לא יכולה לחזור אחורה ולשנות את ההתחלה אבל את יכולה להתחיל מהמקום שאת נמצאת בו עכשיו ולשנות את הסוף". לפעמים את לא יודעת למה דברים קורים לך וזה מטלטל אותך ומוציא מהאיזון ואת אפילו אולי מרגישה שאת הולכת לאיבוד וכבר לא זוכרת בכלל מה המטרה שלך – בשביל זה אני פה, לעזור במציאת האיזון, לאפשר מרחב לצמיחה והתפתחות, לצקת משמעות ולהראות לך כמה עוצמות קיימות בך. שיטת האימון שלי היא דרך התמקדות בך, ביכולות והחוזקות שטמונות בך (שיטת התמקדות באדם ע"פ ג'רארד איגן). בדגש על ערכי הליבה שלך, המטרה היא לחשוף את האתגרים הנסתרים ולעזור לך לענות על הצורך שלך בדרך בריאה שתהפוך לכלי שתוכלי להשתמש בו באופן עצמאי.

ועכשיו קצת על עצמי: אני אירית, בת 36, נשואה ואימא ל2 בנות מקסימות. לפני שנתיים עשינו רילוקיישן (מוזמנת לשאול שאלות בנושא, להתייעץ, לפרוק וכל מה שבאמצע) –  וכעת גרים בטילבורג שבהולנד מדינת שבשבות הרוח והגבינות. ב"חיי הקודמים" עבדתי בחברת הייטק בינלאומית במשך יותר מעשור. בשנתיים האחרונות החלטתי להעניק לעצמי מתנה ורכשתי ידע וכלים בתחום שתמיד רציתי להיות חלק ממנו שזה עולם האימון. האימון בשבילי זאת דרך חיים, כל יום אני לומדת עוד על עצמי, ממשיכה לגדול ולצמוח ואני מאמינה שגם את יכולה.

 

בואי נדבר

שיחה קצרה של עד 45 דקות על מה שמטריד אותך עכשיו, 

דברי על מה שיושב לך עכשיו על הלב, תוציאי הכל החוצה,

 אוכל לכוון, לתת טיפים או להציע עזרה מקצועית, אל תישארי לבד

 דברי איתי 🙂

עלות : 59 ש"ח

בואי ניפגש

פגישה ראשונה של שעה באופן פרטני או בזום,

פגישה של היכרות, התחלת תהליך טיפולי / אימוני בנוגע לנושא שמאתגר אותך. גם לך מגיע שיעזרו לך ויהיו שם בשבילך. בואי לעזור לעצמך לצאת מהאתגר שאת חווה ולהתקדם הלאה במסע שלך. 

*הנחה לפגישה ראשונה – 20% ממחיר פגישה רגילה (300ש"ח)

עלות פגישה ראשונה – 240 ש"ח