חבורה 2

אודות Tribe9

Tribe9 – מיזם חברתי נשי שמטרתו לעזור לנשים במצבים מאתגרים של החיים בעזרת ליווי מקצועי, טיפולי ואישי. קהילה נשית שעוזרת ותומכת אחת בשנייה בכל אספקט של החיים.
הרעיון שעומד מאחורי הקמת המיזם הוא לתת אפשרות לאשה למצוא פתרון לבעיה שלה בקלות ובפשטות ולהתקדם הלאה בחיים.

המיזם מרכז נשות מקצוע, מטפלות ומלוות שרוצות לעזור ולתמוך ולהיות שם עבורך ברגעים הקשים ולעזור לך לצאת מהסיטואציה המאתגרת בה את נמצאת. את לא לבד, יש מישהי שיכולה לעזור לך, מישהי שעברה את מה שאת עובדת – מלווה אישית, או מטפלת מוסמכת בתחום שאת צריכה בו עזרה. מזמינה אותך באהבה לקבל עזרה ולהתקדם, אנחנו פה 🙂
מייסדת המיזם היא יעל ינאי אלי, יזמית, בעלת תואר שני מנהל עסקים וניסיון ביזמות ובעבודה בחברות היי טק. יעל היא אמא ל-3 ילדים, נשואה אשר הקימה מספר פרויקטים חברתיים בעבר, פועלת למען העצמה נשית וקידום נשים במגוון מקומות. במקביל לאתר מנהלת קהילה בפייסבוק בשם – מישהי לרוץ איתה- אשר מונה למעלה מ1200 נשים, ואשר פועלת למען קידומן של הנשים באשר הן.

החזון של יעל הוא להקים מקום שנשים יוכלו להיכנס אליו ולדעת ששם יוכלו למצוא פתרון לבעיות שלהן (בעיות בריאותיות, זוגיות, משפחה, קריירה וכו') דרך עזרה של נשים אחרות בקהילה. נשים עוזרות לנשים בכל תחומי החיים.
כל מי שמרגישה שהמיזם פוגש אותה ורוצה לקחת חלק, נשמח מאוד לשמוע מכן, אם זה לשיתופי פעולה או לקיחת חלק במיזם, או כל דבר אחר, אל תהססו צרו קשר ונזרום משם. מחכה לכן 🙂

עזרי לנו לגדול - שתפי ברשתות חברתיות