סיפור בהמשכים – פרק א יעל

יעל ינאי אלי

פרק א: יעל

תמיד ידעתי שיש לי את זה, תמיד.
כשהייתי ילדה הייתי קוראת בשקיקה את כל ספרי ההצלחה הנשית, ספרים על נשות עסקים שעשו את זה, דמיינה בעיני רוחי את עצמי עוד 20-30 שנה יורדת ממטוס פרטי בבעלותי לבושה חליפה בהירה עם מעיל פרווה תואם, כולי סטייל וניחוח חו"ל ותחכום. היא יודעת. היא יודעת מה זו הצלחה, האישה הזו הצליחה בגדול, יש לה מטוס פרטי, המון כסף, בגדים להתעלף…היא בטח האישה המאושרת ביקום. כזו אני רוצה להיות.
וזהו, סימנתי לעצמי מטרה וידעתי שאני אהיה כזו. כי יש לי את זה, יש לי את מה שצריך כדי להצליח בחיים.
החיים חלפו, והפכתי לנערה, אחת שיודעת מה היא רוצה, ועושה מה בא לה. ואז הוא הגיע, האהבה הראשונה, האמיתית. אהבת גיל 16 אהבה מהסרטים, הכול היה ,הכול קרה והחיים הפכו ורודים ויפים ושום דבר כבר לא עניין אותי, חוץ ממני, ממנו ומאיתנו.
ואחרי 4 שנים זה נגמר, וגם שברון הלב הראשון קרה וקרה בענק. הרגשתי ממש את הלב שלי נשבר והבטן מתכווצת וזהו, אין טעם יותר, אין טעם יותר לכלום, ובכיתי את נשמתי, בכיתי נהרות של מים, ימים שלמים, שבועות, הכאב היה גדול מדי. העלבון האכזבה, ההרגשה של מי אני בכלל עכשיו, הרי כל מה שהגדיר אותי הייתה הזוגיות הזו, ועכשיו שזה נגמר ..מי אני בכלל?
הרגשתי כאילו קיר זכוכית התנפץ עכשיו ואני צריכה לבנות הכול מחדש, להרכיב את המראה שלי מחדש, את הזהות שלי, את מי שאני. לא הכרתי אותי…כל כך רציתי את האהבה הזו, כל כך נשאבתי עד שלא נשאר ממני כלום, הייתי אנחנו , ושאנחנו לא היינו, אז לא הייתי.
ואז קרו 2 דברים מכוננים, הראשון שיום אחד אמא שלי (שראתה, הרגישה, דאגה וחוותה בטח את הכול מהצד) הגניבה לי פתק קטן ועליו מספר טלפון של מטפלת מדהימה שתמיד אוקיר לה תודה על כל מה שעשתה בשבילי (דרורית , אם את קוראת את זה, אני מתה עלייך) ואמרה לי בשקט: "אולי תתקשרי אליה, היא יכולה לעזור לך".
ודבר שני שקרה, נכנסתי לסטימצקי ובעודי משוטטת, ספר אחד תפס את לי את העין.. הספר-"לרוץ עם זאבים" – ספר שהשפיע עליי מאוד, שהתחברתי אליו בכל נימי נשמתי והרגשתי חיבור למרות שלא תמיד הבנתי את כל מה שכתוב שם, אבל הרגשתי שזה קשור אליי.
זה קשור להעצמה נשית לאישה הפראית שבתוכי, למקורות הנשיים הקדומים שלי וזה קשור לבנייה של עצמי מחדש, מהמקום האמיתי, האותנטי שלי, מהרצונות שלי, הדחפים שלי, השאיפות והחיבור האמיתי אליי בלי השפעה מבחוץ. השילוב של הספר עם הטיפול הנכון נתנו לי כוח להיות אני מחדש, ולצאת מן המשבר הזה מחוזקת ומחוברת יותר לעצמי. איזה כיף שזה קרה 😊, המשך יבוא.
רצות עם זאבים

כתיבת תגובה