הלית תמיר דרורי

מלווה ותומכת בנשים בתהליכי החיים- מרפאה בעזרת דימיון מודרך וריפוי אנרגטי

אישה יקרה. לפעמים לא טוב. אולי כבר תקופה ארוכה משהו מבעבע מתחת לפני השטח. אולי פתאום, בהפתעה, משהו קרה. אולי חזר משהו מוכר, שוב.

אני פוגשת אותך לשיחה קשובה. על מה שכואב, או מרגיש לא במקום. על מה שאת רוצה לשנות , על מה שמפחיד או מרגיש בלתי אפשרי, על תחושה של חוסר משמעות, על צומת דרכים שמבקשת בהירות, על קשיים במערכות היחסים עם בן הזוג, עם הילדים, עם ההורים…

ואז אנו צוללות פנימה. אל שפת הגוף. דרך הרפייה עמוקה בעיניים עצומות ובשכיבה אנחנו מקשיבות למה שאת אומרת במודע, במילים, וגם למה שבין המילים. למה שנאמר על ידי הגוף, בתחושות, ברגשות, למה שמבקשת הנשמה.

הטיפול מאפשר מפגש עמוק עם חוויות שאינו פתורות בתוכנו, עם דפוסים ואמונות מעכבות. הריפוי מאפשר שחרור חסימות, ריפוי מחלות וכאבים, שינוי דפוסים וצמיחה רוחנית. הכלים העיקריים בעבודה הם שיחה, דמיון מודע וריפוי אנרגטי. כמו כן נעשה שימוש בקול, מגע ותנועה.

שיטת הטיפול והריפוי מתאימה למי שחשה חוויה של תקיעות בחייו ורוצה לשחרר אותה, למי שמעוניין לאפשר לעצמו תהליך של התפתחות וצמיחה רגשית / רוחנית, למי שהתנסה בטיפולים אחרים והרגיש ש"זה לא עובד".  ניתן לטפל ולרפא בעיה, קושי או מכאוב בין אם הם פיזיים (כאבי גב, מחלות אוטואימונית, בעיות עור, בעיות פריון) רגשיים-נפשיים (דכאון, חרדה) או אחרים.(תחושות של חיפוש משמעות, אי שביעות רצון בחיים, ליווי בנקודות מפנה כמו היריון ועוד).

קצת עליי: אני בת 48, אמא ל3, גרה במרום גולן.בעלת תואר בעבודה סוציאלית ו-3 שנות לימודי דמיון מודרך וריפוי אנרגטי.  במקביל ללידת הבכורה וכמעט במקרה פגשתי את הריפוי האנרגטי. ואת הדמיון המודרך. שני כלים שמשלימים מבחינתי זה את זה.סוג הריפוי הזה השלים לי מעגל שלישי  שהיה חסר לי בפאזל של ריפוי גוף ונפש. זה העיר והאיר בתוכי את עולם הסיבות הבלתי נראה שהוא המקור של החסימות בחיינו ושדרכו יכול להגיע ריפוי גדול עבורנו. שם גם התבהרה לי שאלת המטפל והמטופל . האפשרות להיות בתפקיד עבור אחר, שווה, בעל ידע ויכולות.  האפשרות ללוות כשאני מצוידת בכלים ובראיה ןבתפיסה אחרת של מה שאנו קוראים לו המציאות.

לפני כמעט שנתיים נהרג האיש שלי בתאונה.  אני חווה  את המוות שלו ממקום שמאפשר התבוננות על מערכת היחסים שהייתה לנו,  התבוננות על נוכחותו בחיי, על הסכמה וקבלה של מותו ועל העצמאות והגדילה שמתבקשות ממני.

 

בואי נדבר

שיחה קצרה של עד 45 דקות על מה שמטריד אותך עכשיו, 

דברי על מה שיושב לך עכשיו על הלב, תוציאי הכל החוצה,

 אוכל לכוון, לתת טיפים או להציע עזרה מקצועית, אל תישארי לבד

 דברי איתי 🙂

עלות : 59 ש"ח

בואי ניפגש

פגישה ראשונה של שעה באופן פרטני או בזום,

פגישה של היכרות, התחלת תהליך טיפולי / אימוני בנוגע לנושא שמאתגר אותך. גם לך מגיע שיעזרו לך ויהיו שם בשבילך. בואי לעזור לעצמך לצאת מהאתגר שאת חווה ולהתקדם הלאה במסע שלך. 

*הנחה לפגישה ראשונה – 20% ממחיר פגישה רגילה (250ש"ח)

עלות פגישה ראשונה – 200 ש"ח