ורד מיה שמיר ששון

מלווה נשים בתקשורת מקרבת

נעים מאוד! אני ורד מיה, אמא, בת זוג, מנחה ומלווה נשים בדרך, עם כלים של תקשורת מקרבת והתבוננות מרחיבה. מאמינה באפשרות האנושית של כולנו לתנועה מתוך שיעורים שהחיים מזמנים, בצעדים קטנים שמצטברים לגדולים, לאן שהדרך לוקחת ולאן שבוחרים.

קצת מהדרך שלי: בשנת 2016, ערב יום הולדתי ה-40, פגשתי במחלת הסרטן. דרך השבר שעברתי ומסע ההחלמה  שיצאתי אליו ללא שום תכנון או הכנה, זכיתי להתעורר למציאות אחרת ולפגוש את עצמי ואת הסביבה שלי בעיניים חדשות. בדרך הזו למדתי כל כך הרבה, על עצמי ועל החיים. שיעורי חיים מכוננים שאני יודעת שלא יכולתי ללמוד בשום דרך אחרת וביניכם אולי החשובה מכל, האפשרות הקיימת והזמינה תמיד, לבחור, בכל רגע ורגע בנקודת המבט שלי על החיים. 

תקשורת מקרבת- מילים שיוצאות מהלב פוגשות את הלב ויוצרות הבדל שמילים לא יתארו. מילים הן "כלי עבודה", שאנחנו משתמשות בהן ביום יום להביא את עצמינו לידי ביטוי בעולם. תקשורת מקרבת היא דרך חיים שמאפשרת להתקרב לעצמינו ולדבר את מה שחשוב לכל אחת, בכל עת ובכל מערכת יחסים. וכך, ליצור חיים של קרבה ואותנטיות, ביטוי לרצונות לאמונות ולערכים העמוקים שלנו.

הליווי מיועד לכל אשה שחווה קושי במערכת יחסים בחייה, עם הילד או ילדה שלה, עם בן זוגה, המבקשת ליצור שינוי מיטיב בחייה, בתחום האישי או המקצועי. וכן לנשים החוות כל סוג של שבר בחייהן ומבקשות תמיכה בדרך וללמוד איך להפוך את השבר, הזדמנות לתנועה וחיבור פנימי. 

בואי נדבר

שיחה קצרה של עד 45 דקות על מה שמטריד אותך עכשיו, 

דברי על מה שיושב לך עכשיו על הלב, תוציאי הכל החוצה,

 אוכל לכוון, לתת טיפים או להציע עזרה מקצועית, אל תישארי לבד

 דברי איתי 🙂

עלות : 59 ש"ח

בואי ניפגש

פגישה ראשונה של שעה באופן פרטני או בזום,

פגישה של היכרות, התחלת תהליך טיפולי / אימוני בנוגע לנושא שמאתגר אותך. גם לך מגיע שיעזרו לך ויהיו שם בשבילך. בואי לעזור לעצמך לצאת מהאתגר שאת חווה ולהתקדם הלאה במסע שלך. 

*הנחה לפגישה ראשונה – 20% ממחיר פגישה רגילה (300ש"ח)

עלות פגישה ראשונה – 240 ש"ח